Pomoc
Jak poprawnie złożyć zamówienie?
I krok - złożenie zamówienie:
1. Wybrać interesującą oponę z szerokiej gamy oferowanej przez sklep www.netgum.pl
2. Wybrać ilość w polu obok przycisku DO KOSZYKA (system automatycznie wpisuje 4 sztuki)
3. Wcisnąć przycisk DO KOSZYKA
4. Sprawdzić, czy ilość w koszyku jest zgodna z zapotrzebowaniem.
5. Wybrać sposób zapłaty oraz przycisnąć „Idź do kasy (finalizuj zamówienie)”
6. Wypełnić formularz wysyłki oraz przycisnąć „Zamawiam i płacę”
II krok - weryfikacja danych osobowych:
1. Po weryfikacji przez sklep netgum.pl na podaną przy zamówieniu skrzynka pocztową system wysyła e-mail z informacjami dotyczącymi zamówienia oraz planowanym terminie realizacji (terminie wysyłki).
Jeżeli wszystkie dane są poprawne i proponowany termin jest zadowalający, należy zaakceptować zamówienie klikając w odpowiedni link.
Jeżeli proponowany termin nie jest zadowalający, należy anulować zamówienie klikając w odpowiedni link.
UWAGA: Tylko ZAAKCEPTOWANE zamówienia są realizowane!
Jakie są formy płatności ?
Kupujący mogą wybierać formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy/obioru zamówionego towaru.
- Płatność gotówką - dokonywana przy odbiorze przesyłki od kuriera.
- Przelew na rachunek bankowy firmy
Na jakie konto wpłacać pieniądze ?
Dane do przelewu:
netgum.pl
ul. Racławicka 2E
39-300 Mielec
Bank Millennium S.A.
89 1160 2202 0000 0001 4637 3075
Co podać w tytule przelewu ?
W tytule przelewu wystarczy podać numer zamówienia.
Numer ten jest w korespondencji e-mail.
Czy można zwrócić towar ?
Informacje dotyczące zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu: REGULAMIN
Czy wszystkie opony są dostępne ?
Aktualna liczba dostępnych sztuk jest podawana w karcie produktowej danego towaru a o terminie dostawy klient jest informowany drogą e-mail po złożeniu zamówienia.
Jakie są koszty dostawy opon ?
Koszt dostawy zawsze podawany jest wraz z zawartością koszyka.
Koszt ten uzalezniony jest od wymiarów opony i jej wagi oraz spopsobu zapłaty.
Podany koszt wysyłki nie moze zmienić się po zaakceptowaniu zamówienia.
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Jak zareklamować opony ?
Informacje dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu: REGULAMIN
Czy można odebrać opony osobiście ?
Sklep internetowy netgum.pl ze względu na wysyłkowy charakter działalności nie prowadzi sprzedaży z odbiorem osobistym
Jak przyjąć przesyłkę od kuriera ?
Opony są tak zapakowane, aby można było sprawdzić ich stan w momencie odbierania paczki. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, Klient powinien zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia jego kopii, a także niezwłocznie poinformować obsługę sklepu netgum.pl. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia mechanicznego podczas transportu.